ویژه برنامه "از موج تا اوج" نکوداشت حماسه 9 دی و 12 دی( روز یزد) درحال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: به مناسبت گرامیداشت حماسه تاریخی 9 دی و 12 دی (روز یزد )؛ سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان، ویژه برنامه "ازموج تا اوج" با حضورمسئولان، هنرمندان وقشرهای مختلف مردم، امشب (دوشنبه 11 دی) نیز از ساعت 18 تا20 در فرهنگسرای شهرداری یزد ادامه می یابد.
در این ویژه برنامه، فیلم های منتخب سومین جشنواره مردمی فیلم عمار برای عموم اکران می شود. این جشنواره که یک سال پس از فتنه 88 به همت دفترمطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد امسال درموضوعات تاریخ انقلاب اسلامی، نقد درون گفتمانی، بیداری اسلامی، فتنه 88 وجنگ نرم در دوبخش مسابقه وجنبی درتهران و بیش از 100 شهر و روستای کشور برگزار می شود.
در دومین شب از اکران فیلم های منتخب جشنواره عماردر یزد، آثارمستند، داستانی کوتاه وبلند وانیمیشن به نمایش در می آید.
یادآور می شود: در شب اول برگزاری برنامه "از موج تا اوج" ، فیلم های "آبی عمیق" ، "کوچه مقدس"، "نامه ها، عکس ها ، آدم ها" ، "ما بی شماریم" و " سه میلیارد چند تا صفر داره" نمایش داده شد.
گفتنی است: درکناراین برنامه، نمایشگاهی ازعکس های سفرپرخیروبرکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استان یزد، عکس و پوسترحماسه 9 دی در یزد، محصولات فرهنگی و تولیدات حوزه هنری استان و کشور بر پا شده است.
ویژه برنامه "از موج تا اوج" که ازیکشنبه10 دی آغاز شده تا سه شنبه 12 دی ماه جاری ساعت 18 تا 20 در فرهنگسرای شهرداری یزد ادامه خواهد داشت.
این برنامه با همکاری حوزه هنری استان یزد، سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد و کانون بسیج هنرمندان ناحیه یزد اجرا می شود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا